piątek, 31 sierpnia 2012

Ogród półcieni

Witam ponownie!
Ostatni dzień tego pięknego wakacyjnego lenistwa. Dla mnie to lenistwo zakończyło się już dawno temu, choć chyba w ogóle go nie było. Całe te wakacje były jakieś takie dziwne, puste, zawsze miałam tyle ciekawych, nowych wspomnień, a w tym roku całe te 2 miesiące były owiane pustką, nie wiem czym ona została spowodowana...
Jednak jak na koniec zostałam uraczona bardzo dobrą nowiną, która poprawiła mi nastrój na cały dzień.
11.11.2012 Closterkeller, Rzeszów!
Jest się z czego cieszyć, na prawdę! Już się doczekać nie mogę, w tym roku również pojadę i chyba to będzie taka moja mała tradycja, znowu spotkam Anję i porozmawiam sobie z Gero, tak, to jest mój przyjaciel :D

Żeby już nie przedłużać to mam dla was dzisiaj mniej prac, ale tak na osłodzenie tego dnia postanowiłam sobie dodać, mam nadzieję, że wam się spodoba :)

001. Chris

002. Castiel

003. Caught in the middle

Teraz nagłówki:

001.

002.

Dzięki za uwagę wszystkim i do zobaczenia w nowym roku szkolnym. Życzę owocnej pracy i samych dobrych wyników, papa :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna jest ta Caught in the Middle, gdyby tylko nie ta nieładna pani... :< A tak poza tym - będą największe przeboje Closterkeller, już to widzę... Miraż, Zaklęta w Marmur, Czas Komety, Fortepian, Ogród Półcieni, Patrząc Jak Toniesz, W Moim Kraju, Ate, Scarlett, Czekając Na Dzień no i HALO ZIEMIA! <3 Ponad dwie godziny cudownej muzyki. <3 Ma być jakiś boski wystrój sceny! <3 Signing session w składzie Anja Orthodox, Krzysztof Najman, Mariusz Kumala, Gerard Klawe, Michał Rollinger, Aisa Nowak, Weronika Nowak, Patrycja Pięciak, PANKTÓRYZADAJEPYTANIA i trzy osoby, które mają lustrzankę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Tak to Singing session to jest najlepsza część, ale nie ma to jak "Ale dziewczynki nie idźcie jeszcze" ;D
      Wizja największe przeboje mi się cholernie podoba! Co jak co, ale ostatnio mi się bardziej podobały "stare" hity niż niektóre z "Bordeaux", jakoś tak bardziej się ożywiło, nie twierdzę oczywiście, że Bordeaux jest słabe, bo nie jest, ale jakoś wtedy wolałam te starsze piosenki :)

      Usuń
  2. PS. mają grać wszystkie single, czyli będzie jeszcze Maska, Jesteś Wciąż Nieuchwytny, Agnieszka, Babeluu, Video-film, Władza (może nie być), Śniło, Cisza W Moim Domu, Zegarmistrz Światła I POZA GRANICĄ DOTYKU!!! Nie moooogęęęęęęęęęęęęę! <3

    OdpowiedzUsuń