poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Tylko kolejny koniec świata, nic więcej.

No więc.. prawie pół roku minęło od jakiegokolwiek posta napisanego przez Gwyn. Pisze go teraz, tj. 27 sierpnia 2012 roku w rytmach Anneke Van Giersbergen ze zmywaczem do paznokci (O.o) w lewej ręce. Niewygodnie się jej pisze, więc dlatego zamieszcza takie gupoty zamiast przejść do sedna.
No ale już, już wraca do Was, choć pewno i tak nikt nie tęsknił (poza tym jest coś takiego jak deviantArt).

NO WIĘC! Przechodźmy do rzeczy!

No więc pierwsza od dawna Florence. Opatrzyłam to 'coś' tytułem 'Seven Devils', chociaż nie tak widzę ten utwór.

Kolejna Flo. Bardzo prosta. Z tekstem do Blinding, mojej ulubionej piosenki z albumu 'Lungs'.

I znowu Florence, takie uzależnienie. Chyba najlepsza z tych trzech. Kosmiczna Miłość.

 A przed państwem teraz nie kto inny a Charlotte Wessels z zespołu Delain. Oczarowana nią po kwietniowym koncercie swojego czasu robiłam 'tfory' tylko z Lottie.

 A to chyba jedyne 'coś', z czego jestem dumna. Wyszło dokładnie tak, jak miało. No dobra, prawie dokładnie.

 Anneke Van Giersbergen. Circles. Hm.

 Sharon i jej nowa sukienka, która jest spoczko. Miało być 'modnie' jest jak zawsze.

 AFP. Uwielbiam to zdjęcie *.* A we wrześniu płyta z Grand Theft Orchestra. *.*

Dziękuję za uwagę.
Kredyty: towardstheend.org, cała sama profili na deviantart.com, której nie jestem w stanie zapamiętać, proszę o wybaczenie, regularjane na dA, florencewelch.com, materiały znalezione w komputerze, do których nie mam mozliwości znaleźć źródła.
 


7 komentarzy:

  1. Powitać :D Ten post to Aisie zadedykuj, w końcu w jej urodziny xD
    A do tapet to najbardziej podoba mi się chyba druga Flo i ta Charlotte, z której jesteś dumna :) Reszta też fajna, ale jakoś te 2 zrobiły na mnie największe wrażenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz takie ładne zdjęcia Charlotte?! *.* Pięknie <3 Pierwsza Lottie podoba mi się najbardziej *.* + Amanda

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia Charlotte z fb są i na delain.pl cośtam chyba było ;) I dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz chyba przyszła moda na szablony z Florence :3 to świetnie, bo ją kocham, uważam, że powinno się o niej mówić, a grafika to świetny pomysł na wyrażanie swoich uczuć, zainteresowań i swojej osoby :) Według mnie najlepszy jest 5 szablon, a co do piosenek to najbardziej lubię addicted to love :P Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia!
    Obserwuję i liczę na mały rewanżyk z Twojej strony ;)
    Bardzo mi zależy...
    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.ifollowyoux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń