czwartek, 23 sierpnia 2012

Wieże do nieba.

Fajnie wrócić. Tak. Bardzo fajnie. Jest po co tego Photoshopa otwierać.
Dziwnie było bez bloga, bez dodawania postów. Cztery miesiące przerwy. Nie chciałam tego. Ale nic nie wychodziło aż do teraz. Nagłówkiem "Spectrum" wróciłam. Mam mnóstwo pomysłów tylko czasu coraz mniej. W końcu wrzesień coraz bliżej, druga liceum. I jestem spokojna. Wiem dlaczego. Wiem co mi daje tyle spokoju.
Dlaczego taki tytuł notki? Właśnie zaczęłam czytać książkę "Ja, inkwizytor. Wieże do nieba." Jacka Piekary. Dlatego.

Kolorowa Florencja. Na podstawie tutoriala Rubyrises.
Tym razem na podstawie tutoriala Inconditionally.
Słynne Spectrum. Wiem, nie powinnam, ale to mi się naprawdę podoba.
Wreszcie wyszło tak, jak chciałam.

Lubię takie kolorki. Podziękowania dla Carllton, bo to na podstawie jej instrukcji <3
Tarja <3 znajdująca się obecnie na moim pulpicie.

No i na koniec WT dla Arivante ;> <3

Kredyty: inconditionally.blog.onet.pl, carllton.blog.onet.pl, rubyrises.deviantart.com, psychicznax.deviantart.com, stocki by Valettifsy, scatterflee.deviantart.com, florencewelch.net, towardstheend.org, dafont.com, vintageshay.deviantart.com, so-ghislaine.deviantart.com
+ jakieś tam stocki z dA.


6 komentarzy:

  1. ...mówiłam Ci już kiedyś, że okropecznie mi się podobają te Twoje tapety? Te dwie pierwsze Flo. <3 <3 <3 Szczególnie druga, ojezuuuuuuuuuuuu *_________* zresztą reszta Flo też boska, o Remain Nameless nie wspominając *.* Tak samo jak Tarki, ta niebieska wyszła Ci magicznie ^.^ A moje WT to wiesz... <333 I STEFAN JEDNAK NIE JEST GEJEM, SZUKAŁAM TEGO CAŁY DZIEŃ I ZNALAZŁAM! <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrociłaś w świetnym stylu, jak dla mnie bomba, bo kocham Florence <3 nagłówki są świetne, najbardziej podoba mi się 1 i 2, są mistrzowskie. Zakochałam się w twoim talencie. Jakbyś mogła to bardzo by chciała, abyś informowała mnie o nowych postach :) Pozdrawiam
    [gryndilou.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, dziękuję za te miłe słowa i wgl. <3 Co do informowania o postach to jasne, nie ma problemu ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. A mi tam się chyba najbardziej podoba ten nagłówek, no on jest taki faaajny <3 Jeszcze ta czwarta Florence jest piękna, a reszta też ładna, ale te 2 mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń